8/4/08

XA TEMOS CARTEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Eu non sei vos pero, eu estou acojonada!!! Or mío macho! Que xa está ahí! E todo o que queda por facer aínda!!
Se saímos desta... Hai que organizar unha boa cea para celebralo!!!
Lorelai.

Anónimo dijo...

Animo rapases,sejuro k vai pra adiante,ademais xa hai un par de coreanas q lle comentei a festa e van pra ala...no podedes defraudar...cajo na ostia... a ver se collo a malaria e volvo pra festa,SORTE!!!

Unknown dijo...

acojonaos tan os d´ortijeira que queren que lles fajamos a orjanisasión...

Anónimo dijo...

E dijo eu....
Taría ben k colgárades por algures, a modo de información, qué se vai a facer ó longo da tarde-noite,a que horan son os concertos, vamos, o que se lle chama ¿programa?...Porque que hai cartel xa o sabemos dende hai unhas semanas,(un cartel bunitísimo,olé para esa super-diseñadora!!!juapaaa!!!), pero do programa naíta,naíta!!!
weno,algo si, pero non está na páxina da asociaçao.... http://www.vigometropolitano.com/news/172/ARTICLE/6525/2008-04-16.html

Ale, pekenasEpekenos, muitos ánimos coa recaudasión, e preparade un bó festival, k hai xente k se vai facer muitos kilómetros pra brincar un rato na terriña!!!
E a bebida, a prezos populares eeee
(haberá empanada de zamburiñas, e pulpiño, e desas cousas ricas???)

Almudena dijo...

Aquí a suposta deseñadora do cartel quere aclarar que o mérito non se merece xa que non o fixen eu!!!o artista podédelo ver en www.elojodearena.com :)
Sí é certo que a man que debuxou o logo da asociación foi a miña, pero coa asesoramento dun equipo variado: fundamentalmente Mirito, pero non podo obviar a Aniña, Vero e ourensáns varios que aportaron as suas críticas constructivas!Así que comeremos todos xuntos esa lata de melocotóns que estou esperando!!!a vosa saúde!