11/12/07

Quen se apunta ao Selección Galega-Camerún?

Pois si, pódense reservar entradas para grupos, entidades deportivas,... Somos unha asociación deportiva, non? Se conseguimos ir 20 ou máis hai rebaixa no prezo. Os soci@s interesados apuntarse en aquí. O partido é o 27-12-07 en Balaidos, as 21:30. As entradas custan 8, 10 e 15 euros.
De momento apúntanse o presi e a secre. O malo é que o prazo para esta opción remata o día 13.
Nese caso, habería que pilla-las entradas individualmente, sen rebaixa.
Seguiremos informando. O presi dixit.

4 comentarios:

david croket dijo...

Eu non podo,ese día teño cea cos de peritos...

Anónimo dijo...

¿Inda hai opción de ir a balaidos? Se vai ir alguén eu apuntome. Que deixe recado antes das 14:00 do xoves.

Anónimo dijo...

De momento fijos van Juan fisio, Binda, Lorena i eu. Supoño que ó final apuntarase máis xente. Hai pillar as entradas como sexa.

Anónimo dijo...

REPUBLICA DE PICONHA

Creo que Bego e eu tamén vamos ir. Confirmo mañan. Eu podo conseguir entradas se queredes